Tuesday, April 28, 2009

Kek Idaman Anda - Dapatkannya daripada Partner Terbaru Kami















Salam sejahtera semua,

Apa khabar? Masih bersemangat dan ceria? Kali ini saya ingin bercerita tentang wedding cakes. Semasa saya mengikuti kursus cake decoration Wilton dahulu, saya benar-benar jatuh hati dengan wedding cakes. Bayangkan setiap kali anda memandang wedding cakes yang cantik, sudah tentu anda terbayangkan wedding cakes yang dihias elegant itu seanggun mempelai yang diraikan dalam majlis itu.

Wedding cake merupakan pelengkap dalam majlis perkahwinan. Pastikan yang anda tidak
terlupakan yang satu ini. Agar kek perkahwinan atau kek hantaran yang hadir dalam majlis istimewa anda akan membuatkan para tetamu yang hadir kagum, kami mengemukakan “Cake
Ideas” yang pelbagai.
Anda tentu mengidamkan sebuah wedding cake yang indah, cantik dan membuat Anda serta para tetamu merasa sayang untuk memakannya.

Sila lihat selanjutnya di http://www.dewiseribridal.com/cake.html untuk mendapat pelbagai idea2 yang menarik untuk wedding cake anda.
Apa kata anda berkunjung ke kedai kek partner terbaru kami,
Easten City Bakery & Cafe
74-G-A, Jalan 7/A2, Medan Puteri,
48020 Bandar Tasik Puteri, Rawang Selangor
Anda boleh hubungi Andy, H/P : 017-6746013 / 016-5338198
Anda boleh memilih mana-mana design kek daripada http://www.dewiseribridal.com/cake.html sebagai contoh ataupun anda boleh meluahkan kreativiti anda sendiri untuk kek idaman perkahwinan anda.
Jumpa lagi di blog yang akan datang....

No comments: